КАНЦЕЛАРИЈА ЗА БРЗЕ ОДГОВОРЕ РЕШАВА ПРОБЛЕМЕ ВОЖДОВЧАНА

Новоотворена Канцеларија за брзе одговоре Општине Вождовац у претходна два дана примила је више десетина позива грађана који су пријавили различите проблеме.

Највише пријава односило се на комуналну област: одношење смећа и уклањање депонија, орезивање дрвећа, уређење запуштених парцела које су у приватном власништву, као и питања у вези са асфалтирањем улица и постављањем саобраћајне сигнализације.

Од пристиглих позива, у року од 24 сата решена су три предмета захваљујући доброј организацији и повезаности јавних служби које омогућује CRM систем.

Општина Вождовац је међу првима увела CRM систем осмишљен од стране Канцеларије за информационе технологије и електронску управу Владе Србије како би грађанима било омогућено да поставе питање, пријаве проблем или да упуте предлог надлежним службама, а да одговор добију у најкраћем времену.

Интегрални CRM тикетинг и мултиканални комуникациони систем вишеструко је користан како за грађане тако и за јавне управе и запослене у њима. За грађане је значајно то да не постоји могућост да се избегне одговор на постављено питање јер се сви позиви аутоматски евидентирају, квалитет услуге је бољи и смањено је незадовољство корисника, одговори су транспарентни и верификовани а примедбе се брже и лакше решавају.

Запослени имају боље услове за рад и фокусирани су на решавање проблема, лакше се контролишу активности, комуникација је транспарента што спречава непријатности настале услед неспоразума.

За управе је систем значајан јер је повећана ефикасност рада и мерљивост учинка запослених, повећан је квалитет услуга, смањене су гужве, напетост и незадовољство, једноставна је статистичка обрада података.

Општина Вождовац је овај систем увела како би имала бољу и једноставнију комуникацију са грађанима и како би ефикасно решавала проблеме свих Вождовчана, који се позивом на број телефона 011/7857-882 могу обратити Канцеларије за брзе одговоре Општине Вождовац.

Поделите вест: