УСПОСТАВЉЕН УСЛУЖНИ ЦЕНТАР ЗА ГРАЂАНЕ РАДИ ЛАКШЕГ ПОДНОШЕЊА ПРИЈАВА ЗА ЕВИДЕНТИРАЊЕ И УПИС ПРАВА НА НЕПОКРЕТНОСТИМА

Услужни центар за грађане за информисање и помоћ приликом подношења пријава за евидентирање и упис права на непокретностима успостављен је у згради Градске управе, у Улици краљице Марије број 1.

Грађани ће од 8. децембра, на два шалтера у просторијама Градске управе у Улици краљице Марије 1 у приземљу или канцеларијама 1502 и 1506 на 15. спрату, као и канцеларијама 1609 и 1612 на 16. спрату, моћи лично да се информишу, али и да добију помоћ при подношењу пријава.

Вождовчани могу добити потребне информације о новом закону и начину подношења пријаве на број телефона: 7157-613 – Одељење за општину Вождовац.

Такође, сви грађани могу се информисати и добити адекватну помоћ путем имејл-адресе svoj.na.svome@beograd.gov.rs.

Претходни чланак
ОПШТИНА ВОЖДОВАЦ ПОТПИСАЛА УГОВОР О ДОДЕЛИ СРЕДСТАВА ЗА ПОМОЋ ИЗБЕГЛИЧКИМ ПОРОДИЦАМА
Следећи чланак
ОБЕЛЕЖЕНА ЛЕКАРСКА СЛАВА У ДОМУ ЗДРАВЉА „ВОЖДОВАЦ“