ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА

Јавно надметање за давање у закуп пословног простора

ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Секретаријат за имовинске и правне послове
27. марта 43-45
oглашава
ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА

–    Наведени пословни простори дају се у закуп у ВИЂЕНОМ СТАЊУ.
–    У цену по м2 урачунат је порез на додату вредност.
–    Уговор о закупу закључује се на неодређено време.
–    Право учешћа у поступку немају лица која на дан подношења пријаве у пословним књигама Секретаријата за имовинске и правне послове за пословни простор имају евидентирано било какво доспело, а неизмирено дуговање и чији оснивачи, чланови друштва, заступници и прокуристи, који су као такви уписани у одговарајући регистар правних лица, имају евидентирано било какво доспело, а неизмирено дуговање.
–    Право учешћа у поступку јавног надметања имају ФИЗИЧКА И ПРАВНА ЛИЦА, која до 3.6.2021. године доставе уредне пријаве.

УСЛОВИ ОГЛАСА:
Уредна пријава треба да садржи:
–    име и презиме, односно назив подносиоца пријаве, адресу пребивалишта односно седишта, редни број и адресу пословног простора из огласа за којe се лице пријављује, делатност која ће се у пословном простору обављати, број рачуна на који ће се извршити повраћај депозита и контакт телефон.
Уз пријаву потребно је доставити:
–    За ПРАВНА ЛИЦА – копија решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, копија потврде о извршеном евидентирању за ПДВ и уговор о отварању и вођењу рачуна код пословне банке.
–    За ИМАОЦЕ РАДЊЕ – копија решења о упису предузетника у регистар код надлежног органа, копија потврде о извршеном евидентирању за ПДВ, уколико је у систему ПДВ-а, уговор о отварању и вођењу рачуна код пословне банке и фотокопија личне карте или очитана лична карта.
–    За ФИЗИЧКА ЛИЦА која немају регистровану радњу – фотокопија личне карте или очитана лична карта.
–    ПУНОМОЋЈЕ – за лице које заступа подносиоца пријаве, ако подносилац неће бити присутан на јавном надметању.
–    ПОТВРДУ Секретаријата за имовинске и правне послове да је подносилац пријаве измирио закупнину, уколико је већ закупац пословног простора на коме је носилац права јавне својине Град Београд.
Уз пријаву је потребно доставити и доказ о уплати депозита наведеног у табели и доказ о уплати административне таксе у износу од 1.220,00 динара.

Пријаве за учешће на јавном надметању подносе се у згради Градске управе града Београда – Секретаријата за имовинске и правне послове, у Београду, у Улици 27. марта бр. 43-45 (у периоду од 10-12 часова, закључно са последњим даном за подношење пријава).
Јавно надметање ће се одржати 8.6.2021. године, у 11,00 часова, у сали 10, на Тргу Николе Пашића бр. 6

НАПОМЕНЕ:
–    ПОСТУПАК ЈАВНОГ НАДМЕТАЊА СПРОВЕШЋЕ СЕ У СКЛАДУ СА ПРОПИСАНИМ МЕРАМА ЗА СПРЕЧАВАЊЕ И СУЗБИЈАЊЕ ЗАРАЗНЕ БОЛЕСТИ COVID – 19.
–    ПРАВО УЧЕШЋА НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ ИМАЈУ САМО ОНА ЛИЦА КОЈА ПОДНЕСУ УРЕДНУ ПРИЈАВУ.
–    ЛИЦУ КОЈЕ ПОНУДИ НАЈВИШИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ ПО m2, ОДНОСНО ПРИХВАТИ ПОЧЕТНИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ ПО m2, А ОДУСТАНЕ ОД ДАТЕ ПОНУДЕ, УПЛАЋЕНИ ДЕПОЗИТ НЕЋЕ БИТИ ВРАЋЕН.
–    ЛИЦЕ КОЈЕ ЈЕ ПОНУДИЛО НАЈВИШИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ ПО m2, ОДНОСНО ПРИХВАТИ ПОЧЕТНИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ ПО m2, ПОТПИСУЈЕ ИЗЈАВУ О ВИСИНИ ПОНУЂЕНЕ ЗАКУПНИНЕ И МЕСЕЧНОМ ИЗНОСУ ЗАКУПНИНЕ, А ОБАВЕЗНО ЈЕ ДА У РОКУ ОД ТРИ РАДНА ДАНА ОД ОДРЖАНОГ ЈАВНОГ НАДМЕТАЊА УПЛАТИ ТРОСТРУКИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ, КАО ТРАЈНИ ДЕПОЗИТ, У СУПРОТНОМ ГУБИ ПРАВО НА СТИЦАЊЕ СТАТУСА ЗАКУПЦА, КАО И УПЛАЋЕНИ ДЕПОЗИТ ЗА УЧЕШЋЕ НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ.
–    УКОЛИКО ПОДНОСИЛАЦ ПРИЈАВЕ НЕ ПРИХВАТИ ПОЧЕТНУ ВИСИНУ ЗАКУПНИНЕ ГУБИ ПРАВО НА ПОВРАЋАЈ ДЕПОЗИТА.
–    ДЕПОЗИТ ЗА УЧЕШЋЕ НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ ЋЕ БИТИ ВРАЋЕН У РОКУ ОД 20 (ДВАДЕСЕТ) РАДНИХ ДАНА ОД ДАНА ОДРЖАВАЊА ЈАВНОГ НАДМЕТАЊА.
–    ЗАКУПАЦ – ФИЗИЧКО ЛИЦЕ, КОЈЕ НЕМА РЕГИСТРОВАНУ ПРЕДУЗЕТНИЧКУ РАДЊУ, ДУЖНО ЈЕ ДА НАЈКАСНИЈЕ У РОКУ ОД 30 ДАНА ОД ДАНА ЗАКЉУЧЕЊА УГОВОРА О ЗАКУПУ, ДОСТАВИ РЕШЕЊЕ НАДЛЕЖНОГ ОРГАНА О УПИСУ РАДЊЕ У ОДГОВАРАЈУЋИ РЕГИСТАР, ПОТВРДУ О ДОДЕЉЕНОМ ПИБ-У И УГОВОР СА БАНКОМ О ОТВАРАЊУ И ВОЂЕЊУ РАЧУНА. УКОЛИКО ЗАКУПАЦ – ФИЗИЧКО ЛИЦЕ НЕ ДОСТАВИ НАВЕДЕНУ ДОКУМЕНТАЦИЈУ У ГОРЕ НАВЕДЕНОМ РОКУ, УГОВОР О ЗАКУПУ ЋЕ СЕ СМАТРАТИ РАСКИНУТИМ.
–    КОМИСИЈА ЗА ПОСЛОВНИ ПРОСТОР ЗАДРЖАВА ПРАВО ДА НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ ПРОМЕНИ ПОЧЕТНИ ИЗНОС ЗАКУПНИНЕ ИЗ ОГЛАСА, ЗАВИСНО ОД ПРИЈАВЉЕНЕ ВРСТЕ ДЕЛАТНОСТИ КОЈА ЋЕ СЕ У ПОСЛОВНОМ ПРОСТОРУ ОБАВЉАТИ, РАДИ ПОТРЕБЕ УСКЛАЂИВАЊА СА ИЗНОСИМА ЗАКУПНИНА УТВРЂЕНИХ ОДЛУКОМ О УТВРЂИВАЊУ ЗАКУПНИНА ЗА ПОСЛОВНИ ПРОСТОР НА КОМЕ ЈЕ НОСИЛАЦ ПРАВА ЈАВНЕ СВОЈИНЕ ГРАД БЕОГРАД, ОДНОСНО НА КОМЕ ГРАД БЕОГРАД ИМА ПОСЕБНА СВОЈИНСКА ОВЛАШЋЕЊА.
–    УПУТСТВО О НАЧИНУ УПЛАТЕ АДМИНИСТРАТИВНЕ ТАКСЕ И ДЕПОЗИТА МОЖЕ СЕ ДОБИТИ У СЕКРЕТАРИЈАТУ ЗА ИМОВИНСКЕ И ПРАВНЕ ПОСЛОВЕ, У УЛИЦИ 27. МАРТА БР. 43-45, У УЛАЗНОМ ХОЛУ ЗГРАДЕ, У ПЕРИОДУ ОД 10 – 12 ЧАСОВА, ЗАКЉУЧНО СА ПОСЛЕДЊИМ  ДАНОМ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПРИЈАВА.
–    УПЛАТА ДЕПОЗИТА ОД СТРАНЕ ЛИЦА КОЈЕ НИЈЕ ПОДНОСИЛАЦ ПРИЈАВЕ НЕЋЕ БИТИ ПРИХВАЋЕНА, ТЕ ЋЕ СЕ ПРИЈАВА УЗ ТАКО УПЛАЋЕНИ ДЕПОЗИТ СМАТРАТИ НЕУРЕДНОМ.
–    ПОДНОСИОЦУ ПРИЈАВЕ, КОЈИ ИЗВРШИ ГОТОВИНСКУ УПЛАТУ ИЗНОСА ДЕПОЗИТА ЗА УЧЕШЋЕ НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ, УПЛАЋЕНИ ИЗНОС БИЋЕ ВРАЋЕН НА РАЧУН КОЈИ БУДЕ НАВЕДЕН У ПРИЈАВИ ЗА УЧЕШЋЕ НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ.
– ВИСИНА ЗАКУПНИНЕ УТВРЂЕНА НА ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ У УКУПНОМ ИЗНОСУ, НАКНАДНО СЕ НЕ МОЖЕ УМАЊИВАТИ.
–    УГОВОР О ЗАКУПУ БИЋЕ ЗАКЉУЧЕН КОД ЈАВНОГ БЕЛЕЖНИКА, У ФОРМИ ЈАВНОБЕЛЕЖНИЧКЕ ИСПРАВЕ. НАКНАДА ЗА ОВЕРУ БИЋЕ ОБРАЧУНАТА У СКЛАДУ СА ЈАВНОБЕЛЕЖНИЧКОМ ТАРИФОМ И ИСТУ СНОСИ ЗАКУПАЦ.

–    Последњи дан за подношење пријава је 3.6.2021. године.
За све додатне информације заинтересовани се могу јавити на бројеве телефона 011/330-9324 (од 10 до 14 сати ).

Претходни чланак
ОБЕЛЕЖЕН ДАН ЦЕЛИЈАКИЈЕ НА ВОЖДОВЦУ
Следећи чланак